Sådan gør du:

Miss Liss servicemeddelelse!

Grundet aktuelle omstændigheder vedr. Corona virus Covid19 gælder nedenstående retningslinjer pr. dags dato:

Påtænker du/I at rykke datoen for jeres bryllup/fest el lign, skal I kontakte os senest 1 uge før for at få jeres penge retur såfremt I har betalt på forhånd.

Overskrides denne deadline opkræves det fulde beløb af omkostningsmæssige årsager.

Vi forbeholder os retten til at ændre disse retningslinjer løbende jf. Regerings løbende udmeldinger.

Pas godt på jer selv og hinanden.

Mange hilsner Miss Liss

 

For bestilling af buketter, bestil senest dagen før levering inden kl. 18.00

For levering mandag bestil torsdag.

Vi udbringer mandag til lørdag.

Drejer det sig om bryllup eller fest leverer vi alle ugens dage med fleksible tider.

Benyt vores webshop for bestilling af blomster, begravelse m.m. vi tager imod alle slags kreditkort.

Har du et specielt ønske, eller ønsker du en designet buket så er du meget velkommen til at ringe på 42254075 , 

Du kan også bestille via blomster@missliss.dk, skriv dit navn, telefon nr. skriv hvad du gerne vil bestille og navn og adresse tlf. nr. om modtageren. Din mail vil blive bekræftet hurtigst muligt.

Vil du selv afhente din bestilling på vores blomster-værksted (Dyringparken 238,Brøndby strand) ring eller skriv.

Betaling via netbank. Konto 5470 1154323, mobilepay eller kreditkort i webshoppen.

Priser for levering Kr.49.- i København omegn

Bestilling af brudebuketter/fest: Ring eller skriv, for at lave en aftale så vi kan snakke om dine ønsker i fred og ro, senest 1 uge før bryllupet.

Blomster til begravelse

Blomster til begravelse skal bestilles senest kl. 18.00 dagen før levering.

Blomster til begravelse til levering mandag skal dog være bestilt senest torsdag inden kl. 23.00

Oplys altid kirkens navn, adresse, afdødes navn samt tidspunktet for begravelsen.

Bemærk at ordren ikke vil blive refunderet, ved forkert angivet kirke og/eller forkert tidspunkt.

Leveringsmetode:

Hvis modtager ikke er hjemme, vil varen blive sat foran døren og kortet vil blive lagt i postkasse eller brevsprække.

Hvis modtager bor i aflåst opgang, vil vi forsøge at få kontakt til en af de andre beboere i opgangen og derefter sætte varen foran modtagerens dør og kortet vil blive lagt i postkasse eller brevsprække.

Er dette ikke muligt, vil du blive kontaktet på det telefonnummer du opgav ved bestilling.

Varer til sygehuse, hospitaler, hoteller og større firmaer eller lignende anses for leveret når f.eks afdelingen på sygehuset eller receptionen har modtaget varen, som så vil blive videregivet til rette modtager.

Vi tager forbeholdt for vejrforhold. 

Hvad er dit ansvar når du bestiller?

Oplysningerne om modtageren er fuldstændige og korrekte. Hvis varen ikke kan leveres eller leveringen forsinkes pga. ukorrekte eller ufuldstændige oplysninger som kunden har angivet, vil du blive kontaktet.

Vi glæder os til at modtage din bestilling!